Biscuiti digestivi cu portocala,ciocolata si nuci

  Ne plac mult biscuitii dar in comert din pacate nu se gasesc variante ok :).Asa ca ne-am decis sa facem o reteta acasa, foarte buna si pe care o putem folosi la cafeaua de dimineata, in prajituri sau ca atare 🙂

Sunt usor de realizat si foarte deliciosi 🙂

Iata reteta lui Cristian :

6 biscuiti

Timp de preparare:30 minute

INGREDIENTE20170122_153108-01

100g faina de ovaz (eu am macinat la blender fulgi de ovaz )

50g faina integrala ( pentru varianta fara gluten puteti folosi faina de orez )

1 lgt praf de copt

1 lgt extract de vanilie ( sau esenta de vanilie)

1 lgt coaja de portocala

25 g zahar 

25g ulei de cocos

50g lapte vegetal (eu am folosit de soia)

Pentru decor (optional)

-ciocolata neagra topita

-nuci maruntite

MOD DE PREPARARE:

20170122_153036-01 1.Preincalziti cuptorul la treapta 3 (160C)

2.Intr-un bol amestecati ingredientele uscate peste care se adauga uleiul de cocos si laptele ( la temperatura camerei) pana ce se formeaza aluatul.Laptele se incalzeste usor cu zaharul 

3.Intindeti aluatul intre doua hartii de copt folosind un sucitor.Grosimea lui  trebuie sa fie de aproximativ 0.50 cm.Ii decupati apoi cu forma dorita 🙂

4.Cuptorul ii va coace 20 de minute si nu uitati sa ii intoarceti la 10 minute.

Eu am folosit topping de ciocolata topita si nuci 😉 Sper sa va placa reteta 🙂

Zi minunata!

8 gânduri despre “Biscuiti digestivi cu portocala,ciocolata si nuci

  1. Pingback: Toamna Bistrițeană 2017 | Vegan în România

Lasă un răspuns

